Leiriranta

Leirirannan laituri ja Vähä-Rytkö

HUOM LEIRIRANTAA EI VUOKRATA AJALLA 15.10.23 - 1.5.2024.

Yhdistyksellä on oma paikka Leiriranta os. Vähärytköntie 14 Muurla, Vähä-Rytkön rannalla. Kokoonnumme siellä säännöllisesti kerhoiltaan sekä erilaisiin tapahtumiin. Rakennukset on tehty talkooväen voimin 1970-1990 luvulla. Nyt riittää  kunnossapidossa töitä.

Salon Invalidien toimintakeskus Leiriranta on erinomainen paikka järjestää mm. juhlia ja kokouksia. Se sijaitsee helppojen kulkuyhteyksien päässä aivan 1-tien tuntumassa Muurlassa, mutta kuitenkin rauhallisella paikalla kauniin järven rannalla. Itse toimintakeskuksessa on käytössä keittiö ja iso sali, johon tunnelmaa tuo mm. vuolukivitakka. Saliin mahtuu n. 50 henkilöä. Pihalla on grillikatos ja piha-alueet ovat siistit ja hyvin hoidetut. Kesällä on myös uintimahdollisuus.
Kerhoiltojen tajoiluhinnat

Kahvi /tee/ mehu , voileipä ja pulla 3€, makkara 1,50€, bingo 1e.

Salin vuokra

Varsinaisilta jäseniltä/ kannatusjäsen on 100 eur 1 vrk. Ulkopuolisilta 200eur. 1vrk.
Salin vuokraus päiväkäyttöön 4-6 h varsinaisille jäsenille sekä hoitokodeille ja vammaisyhdistyksille 50 eur.

Mökkivuokra

Varsinaisilta jäseniltä 100 eur 1vrk 4/ henkilöä. Sisältää salin,keittiön, saunan ja wc:n käytön.

Lisäsaunojilta 5e / henkilö.

Saunomisaika 3 h / vrk.

Kannatusjäsenille /ulkopuolisille mökki  ainoastaan salin vuokrauksen yhteydessä 60 eur / 8 henkilöä ,

lisäsaunojilta 5e / henkilö.

Saunamaksu

Varsinaisilta jäseniltä, saunomisaika  3h / 60 euroa / 8 henkilöä , lisäsaunojilta 5€ henkilö.

Kerhoiltoina sauna on ilmainen.

Grilli katos/ kaasu 20e kerta.

Grillikatos HUOM jos metsäpalovaroitus ei saa polttaa puita, vain hiilen käyttö sallittu.

SOPPATYKIN vuokra

Ulkopuolelelle 50e ,paikalla 20e.

Videotykki 10€.

Siivouksesta huolehtii ensisijaisesti vuokraaja, mutta jos se ei ole mahdollista, on siivousmaksu 100 e.
Vuokrausasioissa ota yhteys  Pirjo Virtaseen  puh.050 354 5392 tai Manne Härköseen p.050059049.