Leiriranta

Leirirannan laituri ja Vähä-Rytkö

Yhdistyksellä on oma paikka Leiriranta os. Vähärytköntie 14 Muurla, Vähä-Rytkön rannalla. Kokoonnumme siellä säännöllisesti kerhoiltaan sekä erilaisiin tapahtumiin. Rakennukset on tehty talkooväen voimin 1970-1990 luvulla. Nyt riittää  kunnossapidossa töitä.

Salon Invalidien toimintakeskus Leiriranta on erinomainen paikka järjestää mm. juhlia ja kokouksia. Se sijaitsee helppojen kulkuyhteyksien päässä aivan 1-tien tuntumassa Muurlassa, mutta kuitenkin rauhallisella paikalla kauniin järven rannalla. Itse toimintakeskuksessa on käytössä keittiö ja iso sali, johon tunnelmaa tuo mm. vuolukivitakka. Saliin mahtuu n. 60-65 henkilöä. Pihalla on grillikatos ja piha-alueet ovat siistit ja hyvin hoidetut. Kesällä on myös uintimahdollisuus.
Salin vuokra

Varsinaisilta jäseniltä on 100 eur 1 vrk.Kannatusjäseniltä /  ulkopuolisilta 200eur. 1vrk.
Salin vuokraus päiväkäyttöön 4-6 h varsinaisille sekä hoitokodeille ja vammaisyhdistyksille 50 eur.
Mökkivuokra

Varsinaisilta jäseniltä 30 eur 1vrk.

Kannatusjäsenille /ulkopuolisille mökki  ainoastaan salin vuokrauksen yhteydessä 40 eur 1vrk. Sauna, enintään 3h vrk, kuuluu vuokraan.
Saunamaksu

Varsinaisilta jäseniltä, enintään 3h / 20 euroa. Kerhoiltoina sauna on ilmainen.

SOPPATYKIN vuokra

Ulkopuolelelle 50e ,paikalla 20e.

Siivouksesta huolehtii ensisijaisesti vuokraaja, mutta jos se ei ole mahdollista, on siivousmaksu 100 e.
Vuokrausasioissa ota yhteys  Pirjo Virtaseen  puh.050 354 5392